www.warszawa.plLogin | Usenet | Klub | Linki
Tematy: AdministracjaHistoriaLudzieSpołecznośćGeografiaArchitekturaRozrywkaRozwójPrzyrodaTurystykaGastronomiaMediaEdukacjaKomunikacjaBezpieczeństwoSportUsługiKulturaProblemyPraca
Extra: MapaPanorama ▪ Wydawnictwa ▪ UE ▪ Galeria
reklama
Warszawa
 
2006-07-03, 17:16
Fotografia prasowa na billboardach
Od soboty 1 lipca 2006 roku krajobraz warszawski został wzbogacony o zwycięskie fotografie Konkursu Fotografii Prasowej 2006. Zdjęcia prezentowane są na stołecznych billboardach udostępnionych przez firmę Cityboard Media.

Zainteresowanie pierwszą edycją konkursu okazało się duże. Z 5000 nadesłanych zdjęć, przez 650 fotoreporterów z Polski i z za granicy międzynarodowe jury nagrodziło 16 prac w pięciu kategoriach: ludzie i wydarzenia, życie codzienne, kultura i sztuka, sprawy współczesne i sport.

Organizatorów konkursu cieszy tak pozytywna reakcja na tegoroczną i zarazem pierwszą edycję Konkursu Fotografii Prasowej w środowisku fotoreporterów. Widoczna jest potrzeba na takie i podobne działania promujące fotografię prasową i jej autorów. Konkurs ma zrzeszać środowisko profesjonalnych fotoreporterów i przybliżać ich cenną pracę szerszemu gronu odbiorców.

Umieszczenie zdjęć w przestrzeni Warszawy tylko podkreśli ich reportażowy charakter. Jest to kolejna inicjatywa z pomysłem wyjścia na zewnątrz i zorganizowanie wystawy plenerowej. Pozwoli to zaprezentowanie ciekawych prac szerszej publiczności i przyczyni się propagowania fotografii, a zwłaszcza fotografii prasowej.

Fundacja Fotografii Prasowej już teraz zaprasza do drugiej edycji konkursu, która rozpocznie się w czwartym kwartale tego roku.

Wystawa billboardowa fotografii prasowej potrwa do końca lipca 2006 roku.
dodał/a: Piotr Kotkowski
źródło: fotopolis.pl
Ludzie Fundacji | Wydawca | Informacje prasowe | Ochrona prywatności | Reklama | |
© 2002 Fundacja Promocji m. st. Warszawy Hosted by jHosting.pl - Java Hosting