www.warszawa.plLogin | Usenet | Klub | Linki
Tematy: AdministracjaHistoriaLudzieSpołecznośćGeografiaArchitekturaRozrywkaRozwójPrzyrodaTurystykaGastronomiaMediaEdukacjaKomunikacjaBezpieczeństwoSportUsługiKulturaProblemyPraca
Extra: MapaPanorama ▪ Wydawnictwa ▪ UE ▪ Galeria
reklama
Warszawa
 
2006-05-16, 15:43
Warszawa jest ciekawa, trzeba ją odkryć
Plebiscyt „Pozytywne miejsca Warszawy” ma pokazać, że nasza stolica ma swoje naprawdę piękne strony. Konkurs to pomysł firmy Clear Channel.


Celem plebiscytu jest promowanie najciekawszych miejsc w stolicy, stworzenie swoistej ekstraklasy ciekawych zakątków miasta. – To niepowtarzalna okazja, by lepiej poznać Warszawę, a przede wszystkim wykreować modę na wiele nowych miejsc, w których warszawiacy najbardziej lubią spędzać wolny czas – mówi Anna Nowakowska, dyrektor marketingu Clear Channel Polska. – Program, który ma budować pozytywny klimat polskich miejscowości, jest też odpowiedzią na coraz większą anonimowość i szarość miejskiej codzienności – dodaje Nowakowska.

– Warszawa jest miastem bez wyraźnego centrum. Tym bardziej my mieszkańcy musimy stolicy pomóc. Chcemy odkrywać pozytywne miejsca, a tych jest naprawdę dużo. Niestety, nie wszyscy o nich wiedzą i ten plebiscyt ma szansę na zawsze to zmienić – tłumaczy Agata Passent, dziennikarka i felietonistka.

Wraz z Bogną Świątkowską z Fundacji Bęc Zmiana i Stanisławem Trzcińskim, wydawcą muzycznym, Agata Passent zaangażowała się w akcję firmy Clear Channel Polska i zasiada w radzie programowej konkursu.

– Dzięki tej inicjatywie jest szansa, że zamiast siedzieć w domach, wybierzemy się na spacer, aby poznać miejsca, które polecą nam inni – dodaje dziennikarka.

Osoby, które chcą wziąć udział w plebiscycie, mogą zgłaszać swoje pomysły w pięciu kategoriach: miejsce rozrywki, obiekt kulturalny, miejsce pod chmurką, obiekt architektury, oraz do superkategorii, czyli ulubione miejsce w mieście.

Na propozycje czekamy do 27 maja. Najpopularniejsze z nich w każdej kategorii zostanie nagrodzone „Pozytywką”. Zostaną one wręczone podczas uroczystej gali. Na uczestników konkursu czekają nagrody rzeczowe. Natomiast dwie osoby, które w najciekawszy sposób uzasadnią swój wybór, mają szansę zdobycia aparatu cyfrowego lub miesięcznego abonamentu na jeden ze stołecznych billboardów. Zwycięzca będzie mógł umieścić na nim dowolne przesłanie – napis, grafikę itp.

Kupony do głosowania będą drukowane na łamach Życia Warszawy, magazynu „Wprost WiK”. Znajdziemy je także w miesięczniku „Twój Styl”. Głosować można również przez internet, wysyłając e-mail na adres: pozytywnemiejsca@clearchannel.com.pl lub wypełniając formularz na stronach: www.pozytywnemiasto.pl oraz www.clearchannel.com.pl.

W ubiegłorocznej edycji konkursu miejsca, które najczęściej były polecane, to: park Łazienkowski, klub Le Madame, kino Luna oraz plac Trzech Krzyży



źródło: Życie Warszawy
Ludzie Fundacji | Wydawca | Informacje prasowe | Ochrona prywatności | Reklama | |
© 2002 Fundacja Promocji m. st. Warszawy Hosted by jHosting.pl - Java Hosting