www.warszawa.plLogin | Usenet | Klub | Linki
Tematy: AdministracjaHistoriaLudzieSpołecznośćGeografiaArchitekturaRozrywkaRozwójPrzyrodaTurystykaGastronomiaMediaEdukacjaKomunikacjaBezpieczeństwoSportUsługiKulturaProblemyPraca
Extra: MapaPanorama ▪ Wydawnictwa ▪ UE ▪ Galeria
reklama
Warszawa
 
2006-01-31, 09:29
The Fifties Event - czyli subiektywne spojrzenie na lata 50-te
Jadłodajnia Filozoficzna (ul. Dobra 33/35) zaprasza 31 stycznia o godzinie 20.30 na imprezę The Fifties Event.

Dekada kontrastów, Zimnej Wojny i rodzącej się masowej kultury. Czas, bomby wodorowej i pierwszego telewizyjnego pilota.
Z jednej stronny wzorcowa amerykańska rodzina, pokazana w krzywym zwierciadle w collagach Wojtka Tymickiego oraz buntownicza i nonkonformistyczna poezja pokolenia Beatników, proroków i szamanów pop-kultury i jazzu, w postaci zespołu 2nd Hand Beatnix: Lalin & Magura.

Atrakcją wieczoru jest unikalny pokaz reklamówek telewizyjnych z lat 50 - tych, które jak żadne inne medium pokazują pozorną idyllę tej dekady. Do klasyki przeszły reklamy pasty do zębów Pepsodent, dezodorantu w kremie MUM czy Chevroleta.

w programie:

DJ Set Beatnix - Magura
pokaz reklam telwizyjnych z lat 50 tych i 60 tych
wernizaz prac Wojtka Tymickiego

dodał/a: Piotr Kotkowski
źródło: Informacje organizatora
Ludzie Fundacji | Wydawca | Informacje prasowe | Ochrona prywatności | Reklama | |
© 2002 Fundacja Promocji m. st. Warszawy Hosted by jHosting.pl - Java Hosting