| 2005-04-02, 09:00 Co może reklama w Królikarni |
Polska reklama chlubi się tradycją przedwojennych osiągnięć, które przypomni wystawa "Historia bez kości: z dziejów reklamy. To wie się, co się ma".
Ekspozycja w Królikarni (ul. Puławska 113a) będzie pokazywana od 2 do 16 kwietnia podczas Festiwalu Reklamy KTR (Klubu Twórców Reklamy w Polsce).
Opakowania, szyldy, druki ulotne pochodzą ze zbiorów Tomasza Lachowskiego. Będą także m.in. plakaty z Muzeum Plakatu, ulotki reklamowe, książki poświęcone designowi oraz emisja nagrań przed- i powojennych reklam i piosenek radiowych. Znalazło się też miejsce na reklamę telewizyjną, w tym pierwsze polskie reklamówki prusakolepu i Baltony. Dokonania przedwojennych projektantów są skonfrontowane z obecnymi trendami polskiej reklamy. Dodatkową atrakcją jest multimedialna instalacja warszawskiej grupy Twożywo.
|