www.warszawa.plLogin | Usenet | Klub | Linki
Tematy: AdministracjaHistoriaLudzieSpołecznośćGeografiaArchitekturaRozrywkaRozwójPrzyrodaTurystykaGastronomiaMediaEdukacjaKomunikacjaBezpieczeństwoSportUsługiKulturaProblemyPraca
Extra: MapaPanorama ▪ Wydawnictwa ▪ UE ▪ Galeria
reklama
Warszawa
 
2005-02-17, 20:23
Zmień szare na złote!
 (TONUS)
15 lutego 2005 roku rozpoczął się Konkurs Szarych Komórek czyli Drugi Ogólnopolski Konkurs na Najlepsze Studenckie Badanie z Psychologii Ekonomicznej.
Organizatorem jest Akademickie Stowarzyszenie Psychologii Ekonomicznej TONUS.

Psychologia ekonomiczna, której dotyczy konkurs, zajmuje się badaniem różnych zachowań ekonomicznych ludzi - przede wszystkim na szczeblu jednostek i gospodarstw domowych, ale do pewnego stopnia nawet na szczeblu makroekonomicznym.
Obejmuje, więc bardzo szeroki obszar zachowań.
Zaczynając od przedsiębiorczości i inwestowania, poprzez marketing, reklamę, zachowania konsumenckie, dalej oszczędzanie, płacenie podatków, ubezpieczenia a nawet hazard itd.

Celem konkursu jest popularyzacja ambitnych badań w środowisku akademickim oraz ułatwienie dostępu do nich praktykom, którzy będą mogli wykorzystać je, na co dzień.

Autorami prac mogą być studenci różnych kierunków, można zgłaszać: prace semestralne, roczne, licencjackie, magisterskie oraz badania przeprowadzone specjalnie na konkurs.

Dla zwycięzców ufundowano wyróżnienia i nagrody o łącznej wartości 20 000 zł.

Autorzy mogą tworzyć zespoły, do 4 osób w zespole.
Członkowie zespołów mogą być studentami różnych lat, kierunków, a nawet innych uczelni. Każda praca musi posiadać opiekuna naukowego.

Prace oceniać będzie Kapituła złożona z wybitnych polskich naukowców pod przewodnictwem profesora Tadeusza Tyszki.

- W dobie przekraczania tradycyjnych granic dyscyplin naukowych, psychologia ekonomiczna staje się jednym z fundamentów nowoczesnej ekonomii - to opinia Leszka Balcerowicza, prezesa Narodowego Banku Polskiego, który obok Bussines Centre Club i objął Patronat Honorowy nad projektem.

Partnerami Merytorycznymi są:
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne,
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii,
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej,
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego,
Centrum Ekonomii Eksperymentalnej
Fundacja Edukacji Rynku Kapitałowego

Termin nadsyłania prac 30 czerwca 2005 roku
Regulamin i szczegółowe informacje: www.tonus.org.pl
dodał/a: Michał Pawlik
źródło: TONUS
Ludzie Fundacji | Wydawca | Informacje prasowe | Ochrona prywatności | Reklama | |
© 2002 Fundacja Promocji m. st. Warszawy Hosted by jHosting.pl - Java Hosting