| 2005-02-16, 21:20 Plebiscyt Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań |
Murator EXPO – organizator największych w Warszawie targów o tematyce związanej z rynkiem nieruchomości – podczas Gali Dewelopera w Teatrze Polskim - przedstawił wyniki II edycji „Plebiscytu Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań”.
Celem Plebiscytu jest promocja firm budowlanych, które dbają o jakość oferowanego produktu, a ich współpracę z klientami cechuje rzetelność.
Partnerem Muratora EXPO w przeprowadzeniu badań rynkowych była Grupa Gik. Do udziału w II edycji Plebiscytu zaproszeni zostali klienci deweloperów i spółdzielni – mieszkańcy warszawskich osiedli, które zostały oddane do użytku w latach 2002-2004. W ankiecie pytano klientów m.in. o solidność deweloperów i spółdzielni w wypełnianiu zobowiązań, zgodność oferty handlowej ze stanem faktycznym, o jej atrakcyjność, ocenę jakości kontaktów z kontrahentem, a także o znajomość marki.
Nagrody przyznano w 2 grupach:
a) firmy, które w okresie od 2002-2004 wybudowały do 450 mieszkań, b) firmy, które w okresie od 2002-2004 wybudowały powyżej 450 mieszkań.
Laureatami Plebiscytu Muratora zostali:
1/ w kategorii „Rzetelność”: a) SEDNO Sp. z o.o., b) VITERRA DEVELOPMENT POLSKA Sp. z o.o.
2/ w kategorii: „Jakość obsługi klienta”: a) EKO-PARK S.A, b) Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Budowlane EBEJOT Sp. z o.o.
3/ w kategorii: „Atrakcyjność oferty”: a) Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o., b) Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Budowlane EBEJOT Sp. z o.o.
4/ w kategorii „Znajomość marki”: - J.W: Construction Holding S.A:
W Polsce zakup mieszkania najczęściej pochłania oszczędności całego życia albo jest finansowany spłacanym przez wiele lat kredytem. Dlatego wszelkie inicjatywy, których celem jest weryfikacja działań deweloperów, a także podnoszenie poziomu świadomości kupujących, poprzez wskazanie - jakie są ich prawa, czego mogą wymagać i jak nie popełnić błędu skutkującego poważnymi kosztami – są bardzo potrzebne. Dzięki opiniom zebranym w Plebiscycie, kolejni nabywcy mieszkań będą mieli możliwość skorzystania z doświadczeń osób, które niedawno stały się posiadaczami własnego „M”. (tj)
|