www.warszawa.plLogin | Usenet | Klub | Linki
Tematy: AdministracjaHistoriaLudzieSpołecznośćGeografiaArchitekturaRozrywkaRozwójPrzyrodaTurystykaGastronomiaMediaEdukacjaKomunikacjaBezpieczeństwoSportUsługiKulturaProblemyPraca
Extra: MapaPanorama ▪ Wydawnictwa ▪ UE ▪ Galeria
reklama
Warszawa
 
2005-02-16, 21:20
Plebiscyt Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań
Murator EXPO – organizator największych w Warszawie targów o tematyce związanej z rynkiem nieruchomości – podczas Gali Dewelopera w Teatrze Polskim - przedstawił wyniki II edycji „Plebiscytu Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań”.

Celem Plebiscytu jest promocja firm budowlanych, które dbają o jakość oferowanego produktu, a ich współpracę z klientami cechuje rzetelność.

Partnerem Muratora EXPO w przeprowadzeniu badań rynkowych była Grupa Gik. Do udziału w II edycji Plebiscytu zaproszeni zostali klienci deweloperów i spółdzielni – mieszkańcy warszawskich osiedli, które zostały oddane do użytku w latach 2002-2004. W ankiecie pytano klientów m.in. o solidność deweloperów i spółdzielni w wypełnianiu zobowiązań, zgodność oferty handlowej ze stanem faktycznym, o jej atrakcyjność, ocenę jakości kontaktów z kontrahentem, a także o znajomość marki.

Nagrody przyznano w 2 grupach:

a) firmy, które w okresie od 2002-2004 wybudowały do 450 mieszkań,
b) firmy, które w okresie od 2002-2004 wybudowały powyżej 450 mieszkań.

Laureatami Plebiscytu Muratora zostali:

1/ w kategorii „Rzetelność”:
a) SEDNO Sp. z o.o.,
b) VITERRA DEVELOPMENT POLSKA Sp. z o.o.

2/ w kategorii: „Jakość obsługi klienta”:
a) EKO-PARK S.A,
b) Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Budowlane EBEJOT Sp. z o.o.

3/ w kategorii: „Atrakcyjność oferty”:
a) Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o.,
b) Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Budowlane EBEJOT Sp. z o.o.

4/ w kategorii „Znajomość marki”:
- J.W: Construction Holding S.A:


W Polsce zakup mieszkania najczęściej pochłania oszczędności całego życia albo jest finansowany spłacanym przez wiele lat kredytem. Dlatego wszelkie inicjatywy, których celem jest weryfikacja działań deweloperów, a także podnoszenie poziomu świadomości kupujących, poprzez wskazanie - jakie są ich prawa, czego mogą wymagać i jak nie popełnić błędu skutkującego poważnymi kosztami – są bardzo potrzebne. Dzięki opiniom zebranym w Plebiscycie, kolejni nabywcy mieszkań będą mieli możliwość skorzystania z doświadczeń osób, które niedawno stały się posiadaczami własnego „M”.
(tj)

dodał/a: Michał Pawlik
Ludzie Fundacji | Wydawca | Informacje prasowe | Ochrona prywatności | Reklama | |
© 2002 Fundacja Promocji m. st. Warszawy Hosted by jHosting.pl - Java Hosting