| 2004-08-20, 12:40 Nowy warszawski miesięcznik |
| Okładki numerów 1 i 2 |
Miesięcznik "Point Warsaw" jest magazynem bezpłatnym, warszawskim, dystrybuowanym w punktach dystrybucyjnych sieci Point Press (restauracje, kluby, kawiarnie, centra hanlowe, punkty usługowe).
Tytuł kierowany jest do osób w wieku 25-40 lat, zamożnych, aktywnie spedzających czas, podążających za najnowszymi trendami.
Działy: KLIMATY (restauracje, kawiarnie, kluby), KULTURA (książkę, płytę i film miesiąca polecają znane postaci, kalendarium wydarzeń kulturalnych w miescie), MODA (trendy i informacje o stołecznych pokazach, projektantach itp.), URODA (nowości kosmetyczne, nowe salony urody, fryzjerskie), STYLOWE WNĘTRZE (nowe trendy w wystroju wnetrz, technologie dla domu, eksluzywne meble itp.), HIGHLIFE (Warszawiacy i ich pasje), KONESER (najlepsze gatunki kawy, alkoholi dostępne w Warszawie, polecamy sklepy), LUDZIE (preznetacja osoby z okładki), SPORT (gdzie i jakie sporty można uprawiać w stolicy), MOTOMANIA (czym jeżdżą Warszawiacy - luksusowe auta), OBOK MIASTA (dokąd warto wybrać sie na weekend), MULTISHAKE (najnowsze multimedialne gadżety: telefony, tv, nowe salony sprzedaży takich bajerów itp.). Media&Marketing o Pint Warsaw:
"Point Warsaw Exclusive" - nowy bezpłatny magazyn miejski wydawcy "Dlaczego"
Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. miesięcznika "Dlaczego", wprowadziła nowy bezpłatny magazyn miejski "Point Warsaw Exclusive". Jego początkowy nakład wynosi 20 tys. egzemplarzy. Wydawca zakłada, że w przyszłości tytuł wejdzie do innych największych miast w Polsce.
"Od zamkniętego "City Magazine" i od "Aktivista" ma nas różnić grupa docelowa. Jesteśmy tytułem skierowanym do osób w wieku 25-40 lat, dobrze i bardzo dobrze zarabiających, wyznaczających trendy i podążających za nimi" - powiedział Krzysztof Kozak, dyrektor zarządzający ds. strategii w Platformie Mediowej "Point Group".
Nowy tytuł jest dostępny w dobrych restauracjach, klubach, pubach. Wydawca wykorzystuje do jego dystrybucji nowy produkt Platformy - sieć dystrybucji prasy Point Press, która dostarcza prasę do klubów i restauracji. Czasopisma eksponowane są na starannie przygotowanych drewnianych stojakach. Platforma Mediowa "Point Group" w ciągu ostatnich miesięcy uporządkowała portfolio swoich produktów. Są to: BTL Point Group - agencja marketing services, Media Point Group (media prasowe i internet), agencja marketingu mobilnego Mobile Point Group, agencja usług interaktywnych Online Point Group, Distribution Point Group, czyli departament usług dystrybucyjnych i logistycznych, oraz studio graficzne Studio Point Group.
|