www.warszawa.plLogin | Usenet | Klub | Linki
Tematy: AdministracjaHistoriaLudzieSpołecznośćGeografiaArchitekturaRozrywkaRozwójPrzyrodaTurystykaGastronomiaMediaEdukacjaKomunikacjaBezpieczeństwoSportUsługiKulturaProblemyPraca
Extra: MapaPanorama ▪ Wydawnictwa ▪ UE ▪ Galeria
reklama
Warszawa
 
2004-03-30, 12:01
Warszawa promuje się na świecie

Rozpoczyna się kampania zachęcająca turystów do odwiedzenia Warszawy. Film promujący Warszawę trafia na ekrany całego świata

Film będzie wyświetlany przez 252 godziny na wielkich ulicznych ekranach w 15 krajach świata.

Film zrealizowany według pomysłu dyrektora Deszkiewicza, pokazuje Warszawę jako serce Europy. Koncerty, piękne kobiety, dobre hotele i restauracje to tylko niektóre powody, dla których trzeba ją odwiedzić. Reklama pokazuje stolicę również jako miasto biznesu. W kilku kadrach pojawiają się banki i giełda warszawska. Słowem - warto tu przyjechać, aby odpocząć lub zainwestować.

Od 10 kwietnia reklama zostanie zaprezentowana w Pradze. W kolejnych miesiącach film trafi na uliczne ekrany w USA, krajach bałtyckich, Egipcie, Katarze, Bahrajnie, Finlandii, Turcji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, a także na Węgrzech i Ukrainie. W każdym z krajów reklama będzie emitowana przy okazji targów i imprez masowych.

Czy taka promocja opłaci się stolicy? - Z pewnością tak! - zapewnia dyrektor Deszkiewicz. Układ jest prosty. Warszawa przez cały rok emitować będzie spoty reklamowe w kilkunastu krajach świata, a brytyjska firma Balfour International otrzymała zgodę na ustawienie kilkumetrowego ekranu w centrum stolicy. Przez dwa tygodnie do początku stycznia stał on przy skrzyżowaniu Al. Jerozolimskich z ul. Marszałkowską. Reklama będzie prezentowana w tych miastach, w których brytyjska firma zainstalowała ekrany. - Pomysł dobry, ale taką promocję polskie miasta powinny rozpocząć już 14 lat temu - mówi Mateusz Zmyślony z agencji Eskadra, która zajmuje się promocją miast. - Takie wymiany są opłacalne, ale uważam, że film powinien być krótszy i bardziej dynamiczny - uważa Zmyślony.

Pierwszą kampanię reklamową Warszawy rozpoczęła fundacja Warsaw Destination Alliance - zrzeszająca stołecznych hotelarzy. Podpisali oni umowę z telewizją CNN i na jej stronie internetowej umieścili film reklamowy o stolicy. W zamian za to dziennikarzom stacji zaoferowali noclegi w hotelach.
źródło: Życie Warszawy
Ludzie Fundacji | Wydawca | Informacje prasowe | Ochrona prywatności | Reklama | |
© 2002 Fundacja Promocji m. st. Warszawy Hosted by jHosting.pl - Java Hosting