| 2004-02-08, 12:24 Co można załatwić w Zarządzie Dróg Miejskich? |
Wydział Sygnalizacji i Oświetlenia Ulic (tel. 624 18 26, 620 10 21 w. 245 lub 205):
- zasilanie podświetlanych reklam z sieci oświetlenia ulicznego, - zasilanie kiosków i sklepów w prąd z sieci oświetlenia ulicznego, - przesunięcie latarni ulicznej.
Wydział Programowania i Badań Ruchu (tel. 811 86 11, 811 60 43 do 45):
- uzgodnienie obsługi komunikacyjnej inwestycji budowlanej (drogi wjazdowe i liczba miejsc parkingowych).
Wydział Utrzymania Ulic i Mostów (tel. 811 86 11, 811 60 43 do 45): - uzyskanie prawa do dysponowania pasem drogowym na cele budowlane, - uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas wykonywania robót przekopowych, - uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas wykonywania robót drogowych (budowa wjazdu, drogi, parkingu itp), - uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas zajęcia pasa drogowego (np. ustawienia rusztowania, daszka zabezpieczającego itd), - awaryjne zajęcie pasa drogowego, - wysokość opłat za zajęcie pasa drogowego, - uzyskanie odszkodowania za szkodę komunikacyjną w związku z uszkodzeniem pojazdu, - uzyskanie odszkodowania za szkodę komunikacyjną w związku z wypadkiem.
Opłata za każde pismo (podanie) składane w kancelarii ZDM (ul. Chmielna 120) wynosi 5 zł + 0,5 zł za każdy załącznik.
Zarząd Dróg Miejskich ma 14 dni na udzielenie odpowiedzi.
|