Imieniny:
Szukaj w serwisieWyszukiwanie zaawansowane

Media

2010.01.09 g. 13:25

Warszawa widziana okiem kamery internetowej

Miliardy ludzi zobaczą Warszawę

Niemal 660 tysięcy złotych, tyle zamierza wydać Warszawa w ciągu najbliższych trzech lat na promocję swojego wizerunku za pomocą kamer internetowych EarthTV.

Obraz miasta już teraz dociera do ponad 1 mld widzów miesięcznie poprzez 45 programów telewizyjnych w prawie 200 krajach. Już dziś szacuje się, że przekaz internetowy daje ponad 14 miliardów odsłon.


Kamery EarthTV przekazują obraz centrum miast na żywo, obracając się o 360 stopni. Przekaz ten może być umieszczany w innych mediach na świecie, zarówno tradycyjnych stacjach telewizyjnych, jak i na różnego rodzaju platformach przekazu (np.: w telewizji pokładowej w samolotach, w telewizji w metrze, na elektronicznych billboardach, wyświetlaczach w restauracjach, sklepach, na lotniskach, w telefonach komórkowych i na portalach internetowych).


Na działalność promocyjną i wspieranie rozwoju gospodarczego miasta zapisano w budżecie Warszawy na 2010 r. w sumie prawie 59 mln zł (tj. o ok. 12 mln zł więcej niż rok temu).



-
Serwis oprogramował Jacek JabłczyńskiCopyright(c) 2002 - 2014 Fundacja Promocji m. st. Warszawy